top of page

Гемблінг та інфлюенс-маркетинг – ризики впливу на молодь

  • Фото автора: Anton Kuchukhidze
    Anton Kuchukhidze
  • 1 вер.
  • Читати 1 хв

Оновлено: 2 вер.

ree

У сучасному світі, де соціальні мережі стають основним джерелом інформації та розваг для десятків мільйонів користувачів, контроль за рекламою азартних ігор стає дедалі важливішим та складнішим. Проте жорсткі правила щодо обмеження реклами у легальному секторі гемблінгу втрачають свою ефективність, якщо не приділяти належної уваги нелегалам, які активно просувають свої послуги саме у цифровому просторі. Це створює серйозний ризик для суспільства, адже гравці, особливо молодь, піддаються впливу вірусного контенту, поширеного блогерами та інфлюенсерами, через Facebook, TikTok, Instagram та інші соціальні мережі, де короткі відео є основою поширення інформаційних меседжів. Детальніше

Коментарі


bottom of page