top of page

Заборона реклами азартних ігор - це хибний шлях, а отже потрібна альтернатива


На розвинутих західних ринках дійсно існує тренд щодо заборони реклами азартних ігор. Регуляторне законодавство стає все більш жорстким, а легальні організатори гемблінгу постійно відчувають на собі збільшення тиску та обмежень. Однак, ключовою відмінністю розвинутих економік, де легалізовані азартні ігри, від таких юриcдикцій як українська полягає в присутності балансу. Він забезпечується тим, що «закручуючи гайки» в одній ніші, для грального бізнесу паралельно створюються умови в інших, аби компенсувати негативні наслідки регуляторних обмежень. І сфера реклами та маркетингу азартних ігор є яскравим прикладом цього. Детальніше

Comments


bottom of page